Robot myszka to idealna pomoc dydaktyczna we wprowadzaniu do programowania najmłodszych dzieci. Już 3 i 4 letnie dzieci świetnie bawią się w pierwszej kolejności podczas budowania odpowiedniego labiryntu dla robota, a później podczas układania jego trasy i programowania drogi myszy. Po zbudowaniu labiryntu, za pomocą kart kodujących, dzieci tworzą krok po kroku ścieżkę dla Colby’ ego. Ważne jest, aby zaprogramować jego kroki w odpowiedniej kolejności, aby myszka znalazła ser!
Ten robot idealnie sprawdza się w nauczaniu rozróżniania kierunków, wyznaczania kierunków z punktu widzenia robota na planszy, a także we wprowadzaniu takich pojęć jak algorytm czy sekwencja. Pasjonujący wyścig myszy do sera ma na celu nauczenie dzieci praktycznych umiejętności kodowania.
Robot wprowadza dzieci do programowania poprzez ćwiczenia praktyczne i eksperymenty, jednocześnie zachęcając ich do logicznego myślenia, skutecznego rozwiązywania problemów i nabywania umiejętności potrzebnych do wejścia w obszary związane z programowaniem.
Ta strona jest zoptymalizowana do przeglądania na urzadzeniach, na których rozdzielczość ekranu jest większa niż 320px!